انسان در ابتدا باید ادب داشته باشه

بعد چیزی رو که میخواد باید طلب کنه

و بعد برای رسیدن بهش تلاش کنه

و در آخر

برای رسیدن به طلبش هدایت میشه

یه درس خوب از بانو