الهی ...

الهی! بر رخ از خجالت گرد داریم و در دل از حسرت درد داریم و روی از شرم گناه زرد داریم، اگر بر گناه مصرّیم، بر یگانگی مقریم.

الهی! از خاک چه آید مگر خطا و از علت چه زاید مگر جفا و از کریم چه آید جز وفا.

خداوندا! تو ما را جاهل خواندی، از جاهل جز جفا چه آید؟

الهی! باز آمدیم با دو دست تهی، چه باشد اگر مرهمی بر خستگان نهی.

الهی! به لطف ما را دست گیر و پای دار که دل در قرب است و جان در انتظار و در پیش حجاب بسیار.

الهی! حجاب ها از راه بردار و ما را بما مگذار.


دو نیمه ایمان ...

 

 

ایمان دو نیمه است :

یک نیمه صبر و

یک نیمه شکر

 

زیستن ...

 

ابراهیم‌وار زندگی کن و در عصر خویش معمار کعبه ایمان خویش باش

 


این هفته هم تمام شد

از فردا هفته جدید باز هم شروع می شود و باز هم تلاش و کار و کوشش

اما این بار با امید و هدف ....

امید به آینده

امید به نمونه یک انسان کامل شدن

امید به پیشرفت

و امید به اینکه روزی بتوانم عاری از اشتباه و خطا شوم

این هفته جدید رو خیلی کار دارم یک سری برنامه ها  که باید حتماْ به مرحله اجرا در بیان.

با توکل به خدا و با پشتکار

 

حرمت خویش...

 

med-Looking-for-God.jpg

 

حرمت اعتبار خود را
هرگز در میدان مقایسه ی خویش با دیگران
مشكن
كه ما هر یك یگانه ایم
موجودی بی نظیر و بی تشابه

 

مونتسکیو  ...

 

 

انسان مانند رودخانه است.هر چه عمیق تر باشد، آرامتر است