رویای پنجره ...


لحظه ها می گذرد
آنچه بگذشت، نمی آید باز
قصه ای هست که هرگز دیگر
نتواند شد آغاز…

 

زندگی را دریاب ...


 

 مشکل ما در فهم زندگیست ...
لذت بردن را یادمان ندادند ...
همیشه در انتظار به پایان رسیدن روزهایی هستیم
که زندگیمان را تشکیل می دهند ...
مدرسه، دانشگاه، کار و ...
و زمانی که به پایان میرسیم
حسرت گذشته را میخوریم
و همیشه آرزویمان به پایان رسیدن
بهترین روزهای زندگیمان است ...