امروز قشنگترین حرفی رو که میشد از یک همکار شنید، شنیدم
گفت توی اداره کسی هم هست که با تو بد باشه؟
شاید معنی خواستی نده، اما طرز بیانش اونم اول صبح یه حس نیروبخشیه
یادم باشه اول صبح به همه همین حرفو بزنم