انتخاب ...
هرچقدر راحت و بيخيال سير كرده باشيم، هرچقدر ساعتها را بي تفاوت گذرانده باشيم، هرچقدر تا امروز ديگران برايمان تصميم گرفته باشند،هر چقدر سرمان در لاك عشق و حال خودمان بوده باشد، هر چقدر از اين هرچقدرها داشته باشيم، باز هم گريزي از آن لحظه انتخاب نداريم! لحظه ای که باید راهمان را از چاهمان تشخیص دهیم و فرمان ماشین زندگی را به طرف جاده ای بچرخانیم و طبق علائم آن جاده برویم.آری...ما مخلوق صاحب انتخابیم!بهتر است از همین حالا به فکر آن لحظه باشیم و حداقل نقشه راههایی را که شناسایی شده اند خوب بخوانیم تا جاده ما را به ناکجا آباد نرساند...
دکتر شریعتی:اغلب مشکلات در واقع ناشی ار فقدان تفکر است.
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۰۶/۲۰ ساعت 14:4 توسط بیابان گرد
|
من ، مستم.