مدیریت زمان

در ميانه ی دريا، اگر سکان را به دست نگيريم و قايق را هدايت نکنيم، درياست که ما را به هر سويي که بخواهد مي برد.

ما همواره در پهنه ی زمان شناوريم،
اگر نتوانيم اوقات و زمان خود را مديريت کنيم،

منفعل خود را به دست گذر زمانه سپرده ايم! و جز تلف شدن عمر و بی ثمری حاصلی نخواهیم داشت.

پس بکوشيم در توانمند سازي خويش در مديريت زمان

 

نگارش یافته توسط شهاب مرادي