دریا و سکان...

در ميانه ی دريا، اگر سکان را به دست نگيريم و قايق را هدايت نکنيم، درياست که ما را به هر سويي که بخواهد مي برد.
ما همواره در پهنه ی زمان شناوريم،
اگر نتوانيم اوقات و زمان خود را مديريت کنيم،
منفعل خود را به دست گذر زمانه سپرده ايم! و جز تلف شدن عمر و بی ثمری حاصلی نخواهیم داشت.
پس بکوشيم در توانمند سازي خويش در مديريت زمان
+ نوشته شده در ۱۳۸۹/۰۴/۱۲ ساعت 17:35 توسط بیابان گرد
|
من ، مستم.